Ford Puma se je po dolgih letih odsotnosti vrnila v povsem prenovljeni podobi, pripravljena osvojiti drugačno skupino kupcev. 

Ford je znova pokazal, da zna združevati izjemne vozniške lastnosti in praktičnost v manjšem avtomobilu. 

Puma je doživela preobrazbo, prehod iz športnega kupeja v križanca, in ta sprememba ji je odlično uspela. Gre za prijetno presenečenje v avtomobilskem svetu, saj se ponaša s svežo podobo in številnimi inovativnimi rešitvami. 

Novi modeli Pume z bencinskimi motorji vključujejo tehnologijo blagega hibrida, kar pomeni, da so opremljeni z 1-litrskima trivaljnim bencinskim motorjem, ki mu pomaga 48-voltni električni sistem. Ta napredna tehnologija izboljšuje učinkovitost motorja in prinaša dodaten navor, kar vpliva na zmogljivosti in varčevanje z gorivom. 


Puma web slider


Vizualno je Ford Puma impresiven avto. Z nabitimi sprednjimi in zadnjimi boki, izrazito stransko linijo, zadnjim črnim difuzorjem in markantnimi sprednjimi žarometi z enako linijo dnevnih luči, kot jo najdemo v super športnem Fordu GT, Puma izstopa v svojem razredu. Zunanji videz igra pomembno vlogo pri odločitvi kupcev v tem segmentu, in Puma si zasluži priznanje za svoj premišljen in atraktiven dizajn.

Eden od ključnih prodajnih adutov nove Pume je njena praktičnost. Poleg atraktivnega videza so njene vozne lastnosti in prostornost ključni dejavniki za privabljanje kupcev. Višje sedenje v primerjavi z običajno Fiesto prinaša nekaj prednosti, hkrati pa Puma ostaja okretna in primerna za mestno vožnjo.

 Posebnost je dodaten 80-litrski prostor v prtljažniku, ki je skrit pod polico. Ta dodatna funkcionalnost omogoča, da prtljažnik Pume meri impresivnih 456 litrov, kar jo postavlja v sam vrh v svojem razredu. To je največji prtljažnik v segmentu, ki premaga celo večje modele, kot je Ford Focus s svojimi 370 litri prtljažnega prostora. Dodatna luknja je idealna za sprejemanje dodatne prtljage ali višjih predmetov, kar še dodatno izboljšuje uporabnost avtomobila.


blog 4


Notranjost Pume je zasnovana z vsestranskostjo v mislih. Snemljive prevleke sedežev so praktična rešitev, saj jih lahko operemo ali zamenjamo po potrebi. Sredinska armaturna plošča je opremljena z 8-palčnim zaslonom na dotik, ki smo ga že videli v modelih, kot sta Fiesta ali Focus. Vendar pa so nas še bolj navdušili 12,3-palčni digitalni merilniki. Na njih je prikazanih veliko podatkov, kar zahteva nekaj časa, da se navadite na razporeditev. Kljub temu so informacije o hitrosti in vrtljajih jasne in pregledne. Sredinsko stikalo omogoča izbiro med petimi različnimi voznimi programi, ki prilagajajo tudi videz digitalnih merilnikov. Profila vožnje Trail in Slippery prilagodita odzivnost stopalke za plin in delovanje sistema ESP, kar še izboljšuje voznikovo izkušnjo.


puma interior web


Vidik zabave ni spregledan pri novi Pumi. Literski trivaljni motor se pokaže kot igriv in odziven, še posebej v nizkih vrtljajih, kjer je obremenitev nizka. Pri pritisku na stopalko za plin vstopi v igro turbina, ki omogoča presenetljivo hiter pospešek.